Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kompetensiyalarini shakllantirish va rivojlantirishda o‘qitishning tashkiliy-pedagogik shartlari

Авторы

  • Zulayho Rahmonova Автор
  • Buzrukov T. O. Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15577138

Ключевые слова:

Montessori usuli, Bruner ta’lim nazariyasi, Howard Gardnerning ko‘p intellekt nazariyasi, innovatsion ta’lim metodlari, akvarium, terrarium

Аннотация

Ushbu maqolada xalq ta’limi tizimining boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga tabiiy fanlarni o‘qitishda kompetensiyalarni
shakllantirish va rivojlantirishga qaratilgan tashkiliy-pedagogik shartlar yoritilgan. Shuningdek, ilm-fan va ta’lim
sohasi olimlarining tegishli nazariyalari asosida fikr yuritilgan

Биографии авторов

  • Zulayho Rahmonova


    Termiz iqtisodiyot va servis universiteti 2-kurs magistranti

  • Buzrukov T. O.


    Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori
    Termiz iqtisodiyot va servis universiteti,
    Tabiiy fanlar kafedrasi, dotsent vazifasini bajaruvchi

Библиографические ссылки

Sharipova D.P., Xodiyeva M.K., Shirinov. Tabiatshunoslik va uni o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Barkamol fayz media

nashriyoti, 2018-yil.

Nuriddinova M. Tabiatshunoslik o‘qitish metodikasi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2005-yil.

Baxronov A. Tabiatshunoslik: 3-sinf umumiy o‘rta ta’lim maktablari uchun darslik. – Toshkent: Cho‘lpon NMIU, 2012-yil.

Baxronov A. Tabiatshunoslik: 4-sinf umumiy o‘rta ta’lim maktablari uchun darslik. – Toshkent: Sharq NMIU, 2011-yil.

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kompetensiyalarini shakllantirish va rivojlantirishda o‘qitishning tashkiliy-pedagogik shartlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15577138