Fransuz tili mashg‘ulotlarida madaniyatlararo muloqotga o‘rgatishning kommunikativ texnologiyalari

Авторы

  • Nodira Muzaffarova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15553381

Ключевые слова:

madaniyatlararo muloqot, kommunikativ texnologiyalar, ta’limda texnologiyalar, madaniyatlararo o‘zaro tushunish, til o‘rgatish metodikasi, madaniyatlararo kompetensiya, interaktiv o‘qitish usullari, multimedia vositalari, global kommunikatsiya.

Аннотация

Mazkur maqola “Fransuz tili darslarida madaniyatlararo muloqotga o‘rgatishning kommunikativ texnologiyalari”
mavzusiga bag‘ishlangan bo‘lib, bu sohada ta’lim jarayonining samaradorligini oshirish uchun zamonaviy metod
va texnologiyalarning qanday qo‘llanilishini tahlil qiladi. Avvalo, madaniyatlararo muloqotning ahamiyati va uning kommunikativ
maqsadlari haqida so‘z yuritiladi. Keyin, fransuz tili darslarida kommunikativ yondashuvlar, masalan, rolli o‘yinlar,
interfaol metodlar va multimedia vositalari yordamida talabalarni madaniyatlararo farqlarni tushunishga hamda samarali
muloqot qilishga o‘rgatish usullari batafsil ko‘rib chiqiladi.

Биография автора

  • Nodira Muzaffarova


    Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti
    Nemis tili va adabiyoti kafedrasi katta o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Andraka, Marija. O razvoju međukulturne kompetencije u nastavi stranog jezika. In: Vrhovac, Yvonne (Hrsg.): Izazovi

učenja stranog jezika u osnovnoj školi. Zagreb: Naklada Ljevak, 2019. pp. 292–302.

Bernard, P. L’insertion scolaire des enfants étrangers. Mémoire de CAFIMF, Académie de Strasbourg, avril 1987, p.

Dervin, Fred. Compétences interculturelles. Archives contemporaines. – Liddicoat, Anthony J. (2019). Critical Perspectives

in Intercultural Language Learning. ELIA: Estudios de Lingüística Inglesa Aplicada, 1 Monográfico, 2017,

pp. 17–37.

Hall, E.T., Trager, G. Culture and Communication. The Model of Analysis. New York, 1954, p. 49.

Караулов, Ю.Н., Филиппович, Ю.Н. Лингвокультурное сознание русской языковой личности. Моделирование

состояния и функционирования. – М.: 2009. – 336 с.

Muzaffarova, Nodira Mardonovna. The Importance of Intercultural Communication in Teaching French as a Foreign

Language. International Journal of Artificial Intelligence, 2024-05-30, 4(03), pp. 388–393.

Халеева, И.И. Интеркультура – третье измерение межкультурного взаимодействия (Из опыта подготовки

переводчиков) // Актуальные проблемы межкультурной коммуникации. – М., 1999. – С. 55.

https://www.coe.int/en/web/common-european-framework-reference-languages/level-descriptions

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Fransuz tili mashg‘ulotlarida madaniyatlararo muloqotga o‘rgatishning kommunikativ texnologiyalari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15553381