Maktabgacha yoshdagi bolalarda konsentratsiya qobiliyatini rivojlantirishning pedagogik-psixologik aspektlari.
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15567830Ключевые слова:
konsentratsiya, diqqat, qobiliyat, xotira, M. Montessori pedagogikasi, harakatli o‘yin, jismoniy faoliyat, metod, bolaning o‘rganish to‘siqlariАннотация
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda konsentratsiya qobiliyatini rivojlantirishning dolzarbligi,
konsentratsiyani rivojlantirishga ta’sir etuvchi omillar, shuningdek, bu borada tarbiyachi mahorati va bolaning o‘rganish
to‘siqlari xususida fikr yuritiladi.
Библиографические ссылки
Вахобова Ф.Н., Расулева М.Ш. и др. Справочник руководителя дошкольного образовательного учреждения. –
Т.: 2006. – С. 46–49.
Григорьев О.А., Карлова Н.А., Черных Ю.Г. Физическое воспитание в дошкольных учреждениях. – Воронеж:
Изд-во ВГПУ, 2006. – 91 с.
Гуменюк О.Н. Использование элементов практик йоги в развитии психофизических процессов у детей с ОВЗ.
– Ижевск, 2018.
Желнина С.Н. Использование элементов хатха-йоги в физкультурно-оздоровительной работе с детьми 5–7 лет
// Scientific Cooperation Center “Interactive plus”. – Кемерово, 2017.
Зинченко П.И. Проблема непроизвольного запоминания // Науч. зап. Харьк. гос. пед. ин-та ин. яз. – 1939. – Т.
– С. 145–187.
Захарова Л.М., Захарова В.С. Влияние физической активности на познавательное развитие детей старшего
дошкольного возраста // Педагогико-психологические проблемы физической культуры. – 2017. – №12. – С.
–143.
Ивко И.А., Чусовитина О.М., Швецова Е.И. Развитие физических качеств у детей 5–6 лет посредством комплекса
упражнений с элементами хатха-йоги // Вестник Кемеровского гос. ун-та. – 2015. – №4. – С. 40–45.
Люблинская А.А. Детская психология: Учебное пособие. – М.: Просвещение, 1991. – 267 с.
Примерная основная образовательная программа дошкольного образования “Детский сад по системе
Монтессори” / Под ред. Е.А. Хилтунен. – М.: Национальное образование, 2014. – 186 с.
Nizomova K. Olti yoshli bolalarni maktabga tayyorlash va maktabga moslashuvini o‘rganish. Metodik qo‘llanma. – T.:
– B. 63–67.
Pardayeva M.B. Diqqat barqarorligi va diqqat buzilishlari hamda uning belgilari // Pedagogika va psixologiya zamonaviy
dunyoda: nazariy va amaliy tadqiqotlar, 1(10), 2022. – B. 95–97.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.