Talabalarning intellektual qobiliyatlarini rivojlantirishga qaratilgan o‘quv mashg‘ulotlarini tashkil etishni takomillashtirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15568087Ключевые слова:
o‘quv mashg‘uloti, axborot hajmi, raqamli platforma, malakali mutaxassis, ta’lim sifati, kasb, zamon.Аннотация
Ushbu maqolada o‘quv mashg‘ulotlarini tashkil etishni takomillashtirishning kompleks yondashuvlariga alohida
e’tibor qaratilgan. O‘qitish uslublarini modernizatsiya qilish talabalarning intellektual salohiyatini rivojlantirish uchun
sharoit yaratishni talab qiladi. Zamonaviy dunyo talablariga javob beradigan, jamiyat taraqqiyotiga hissa qo‘shadigan
yuqori malakali mutaxassislarni tayyorlash masalasi maqolaning asosiy jihatlaridan biri sifatida o‘rganilgan
Библиографические ссылки
Данилова Е.А. Методы активизации учебной деятельности студентов. – СПб.: Лань, 2017.
Кузнецова Н.П. Стратегии совершенствования учебного процесса в современной школе. – М.: Высшая школа,
Лебедев Д.И. Использование современных технологий в образовательном процессе. – М.: Просвещение, 2016.
Эрназаров А.Э., Худойбердиев А. (2024). Нодавлат олий таълим муассасаларида ўқув машғулотларини
замонавий ташкил қилиш. Miasto Przyszłości, 48, 907–910.
Эрназаров А.Э. (2024). Олий таълим муассасаларида фанларни ўқитишга қўйиладиган замонавий талаблар.
Miasto Przyszłości, 45, 680–683.
Ergashevich E.A., Hayitmurod B. (2023). Zamonaviy ta’lim jarayonida masofaviy ta’lim tizimlarining o‘rni. Journal of
Innovation in Education and Social Research, 1(4), 285–288.
Эрназаров А.Э. (2024). Требования к знаниям, умениям и квалификации студентов по предметам в высших
учебных заведениях. Экономика и социум, (2-2 [117]), 708–711.
Ernazarov A. (2024). Form and content of organizing independent education in training lessons. European Journal of
Innovation in Nonformal Education, 4(2), 174–179.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.