Tarbiyalanuvchilarni sensomotorikasining psixologik strukturasi

Авторы

  • Laylo Parmonova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15609470

Ключевые слова:

shaxs, sezgi, sensor tarbiya, motorika, sensomotorika, sensomotor madaniyat, shaxsiy sensor tarbiya.

Аннотация

Shaxsda tuyg‘u, sezgi, idrok, sezish kabi qobiliyatlarni shakllantirishda sensor tarbiya muhim o‘rin tutadi.
Sensor tarbiya tevarak-atrofdagi borliqni bilish, sezgi va idrokka asoslanadi. Demak, shaxs tasavvurining asosini bevosita
sezish orqali idrok qilish mumkin. Bunday tasavvurning aniqligi va to‘liqligi sensor jarayonning rivojlanish darajasi bilan
belgilanadi. Sensor tarbiya – sezgi va idrokni muayyan maqsad asosida rivojlantirishdir

Биография автора

  • Laylo Parmonova


    Iqtisodiyot va pedagogika universiteti
    Maktabgacha ta’lim kafedrasi v.b dotsenti (PhD)

Библиографические ссылки

Beruniy Abu Rayhon. Ruhiyat va ta’lim-tarbiya haqida. – Toshkent, 1992. – 130 b.

Boboyeva D.G. Tеvarak-atrofni o‘rganishda maktabgacha katta yoshdagi bolalarning bog‘lanishli nutqini rivojlantirish.

00.02 – Pedagogika fanlari nomzodi … diss. avtoreferati. – T., 2001. – 25 b.

Богуславская З.М., Смирнова Е.О. Развивающие игры для детей младшего дошкольного возраста: Кн. для

воспитателей детского сада. – М.: Просвещение, 1991. – 206 с.

Венгер Л.А. Педагогика способностей. – М.: Знание, 1973. – 117 стр.

Выготский Л.С. Психология развития человека. – М.: Изд-во Смысл; Эксмо, 2005.

Ковалев А.Г. Психология личности. http://window.edu.ru/resource/179/76179/files/psichollichn.pdf

Forobiy Abu Nasr. Fozil odamlar shahri. – T.: Yangi asr avlodi, 2016. – 311 b.

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Tarbiyalanuvchilarni sensomotorikasining psixologik strukturasi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15609470

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 > >>