Tizimli-faoliyatli yondashuv asosida umumpedagogik akt kompetentlikni shakllantirish muammosining nazariy-metodologik jihatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15676198Ключевые слова:
umumpedagogik kompetentlik, tizimli-faoliyatli yondashuv, o‘qituvchi, ta’lim jarayoni, pedagogik faoliyat, kompetentliklarni shakllantirish, metodika, o‘quv natijalari.Аннотация
Ushbu maqola bo‘lajak o‘qituvchining umumpedagogik faoliyat kompetentligini shakllantirishda tizimli-faoliyatli
yondashuvning ahamiyatini tahlil qiladi. O‘qituvchining pedagogik faoliyatdagi kompetentliklari uning ta’lim jarayonidagi
samaradorligini oshirishga xizmat qiladi. Tizimli-faoliyatli yondashuv orqali o‘qituvchining o‘quvchilarga ta’lim berish,
motivatsiya yaratish va o‘quv natijalarini yaxshilashga oid ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan metodikalar ko‘rib
chiqiladi. Mazkur maqolada o‘qituvchilarning pedagogik faoliyatini tizimli ravishda tahlil qilish va bu jarayonda faoliyatga
asoslangan yondashuvning o‘rni hamda foydaliligi yoritiladi
Библиографические ссылки
Abduqodirov, T. (2020). Pedagogik ta’limda kompetentlikka asoslangan yondashuv. Toshkent: Ta’lim nashriyoti.
Djamshidov, A. (2018). O‘qituvchining pedagogik kompetentligi va uning shakllanishi. Samarqand: Samarqand davlat
universiteti nashriyoti.
Xusanov, B. (2017). Pedagogik texnologiyalar va faoliyatga asoslangan yondashuv. Toshkent: Ma’naviyat va ma’rifat
nashriyoti.
Murodov, R. (2019). O‘qituvchining faoliyatida tizimli yondashuvning o‘rni. Buxoro: Buxoro davlat universiteti nashriyoti.
Raximov, S. (2021). Umumpedagogik kompetentlik: nazariy asoslar va amaliy usullar. Toshkent: O‘zbekiston Milliy
universiteti nashriyoti.
Shodmonov, O. (2022). Pedagogik faoliyatda tizimli yondashuv. Toshkent: O‘qituvchi nashriyoti.
Toshpo‘latov, X. (2018). O‘qituvchining ta’lim metodikasida faoliyatga asoslangan yondashuv. Toshkent: Pedagogika
nashriyoti.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.