Neyropedagogika pedagogikaning yangi tadqiqot obyekti sifatida

Авторы

  • Mamirjon Xalmirzayev Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14616676

Ключевые слова:

neyropedagogika, intellektual rivojlanish, emotiv rivojlanish, motivatsion rivojlanish, neyrotexnologiyalar, shaxsiylashgan ta’lim, kognitiv rivojlanish, emotsional intellekt, raqamli neyropedagogika, innovatsion ta’lim.

Аннотация

Maqolada neyropedagogikaning ta’limdagi o‘rni va ahamiyati, uning ilmiy asoslari hamda rivojlanish tendensiyalari
tahlil qilingan. Neyropedagogika ta’lim jarayonini shaxsiylashtirish, neyrotexnologiyalarni qo‘llash va emotsional
intellektni rivojlantirish imkoniyatlarini taqdim etib, inson miyasining salohiyatini to‘liq ishlatishga yo‘naltirilgan.
Shaxsiylashgan ta’lim modellari, raqamli platformalarda innovatsion yondashuvlar, stressni kamaytirishga qaratilgan
metodlar kabi zamonaviy yo‘nalishlar o‘rganilgan. Neyropedagogika ta’limning kelajagi sifatida insonning intellektual va
ijtimoiy salohiyatini rivojlantirishda muhim o‘rin tutadi.

Биография автора

  • Mamirjon Xalmirzayev

    “Alfraganus University” nodavlat oliy ta’lim muassasasi katta o‘qituvchisi

Опубликован

2024-12-20

Как цитировать

Neyropedagogika pedagogikaning yangi tadqiqot obyekti sifatida. (2024). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 1(8). https://doi.org/10.5281/zenodo.14616676