Til o‘rgatishda matnning didaktik va kommunikativ ahamiyati

Авторы

  • Ayman Ungarbayeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.16162494

Ключевые слова:

matn asosidagi yondashuv, til o‘rgatish metodikasi, kommunikativ kompetensiya, integratsiyalashgan ta’lim, madaniy kompetensiya

Аннотация

Ushbu maqolada zamonaviy til o‘rgatish metodikasida matnlar bilan ishlashning ahamiyati ilmiy-nazariy
nuqtai nazardan tahlil qilinadi. Matnga asoslangan yondashuv til o‘rgatish jarayonida grammatik, leksik, fonetik va madaniy
ko‘nikmalarni kompleks shakllantirish imkonini berishi qayd etiladi. Shuningdek, maqolada matn bilan ishlashning kommunikativ,
kognitiv va didaktik funksiyalari yoritilgan hamda o‘qitishning samaradorligini oshirishdagi o‘rni asoslab
berilgan

Биография автора

  • Ayman Ungarbayeva


    Qoraqalpog‘iston Respublikasi Nukus shahri
    19-umumta’lim maktabi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Десяева Н.Д., Лебедева Т.А., Ассуирова Л.В. Педагогическая речь: ее качества, стиль, жанры // Культура речи

педагога: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М.: Академия, 2003.

Иванихин В.В. Искусство урока: учеб. пособие для студ. – Шадринск: Шадринский госпединститут – Оса:

Росстани на Каме, 1995.

Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении: книга для учителя. – М.: Просвещение, 1987.

Махмутов М.И. Проблемное обучение: основные вопросы теории. – М.: Педагогика, 1975.

Hamroyev G‘. Ona tilidan o‘quv topshiriqlari tuzish metodikasi. – Toshkent: Donishmand ziyosi, 2021. – 156 b

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

Til o‘rgatishda matnning didaktik va kommunikativ ahamiyati. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.16162494

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>