Yoshlarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalashda pedagogik xususiyatlar
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16784135Ключевые слова:
yoshlar, vatanparvarlik, tarbiya, pedagogik xususiyatlar, milliy qadriyatlar, fidoyilikАннотация
Mazkur maqolada yoshlarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalashning pedagogik xususiyatlari tahlil qilingan.
Yoshlarning vatanparvarlik, milliy g‘urur va fidoyilik tuyg‘ularini shakllantirishda maqsadli, uzviy va shaxsga yo‘naltirilgan
tarbiya usullarining ahamiyati asoslab berilgan. Maqolada zamonaviy pedagogik yondashuvlar va tarbiya jarayonining
samaradorligini oshirishga doir tavsiyalar ham bayon etilgan
Библиографические ссылки
Karimov I. A. (2016). Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. T.: “Ma’naviyat”. – Yoshlarni ma’naviy jihatdan tarbiyalash
va motivatsiyalashda klassik asos.
Abdullaev A. H. (2020). Pedagogika nazariyasi va metodikasi. T.: “Fan va texnologiya”. – Ta’lim jarayonida motivatsiya
tushunchasi, shakllanishi, usullari.
To‘raev N. X. (2019). Yoshlar psixologiyasi. Toshkent: TDPU nashriyoti. – Yoshlar rivojlanish bosqichlari va psixologik
xususiyatlari.
Nosirova D. (2018). Motivatsiyani shakllantirishda ta’lim psixologiyasi masalalari. // O‘zPFM universiteti ilmiy jurnallari,
№4. – Motivatsiyani dars jarayonida qo‘llash bo‘yicha ilmiy tahlillar.
Maxmudov N. M., Yuldoshev J. (2017). Ta’lim jarayonida motivatsiyani shakllantirishning innovatsion usullari. // Pedagogika
va psixologiya jurnali, №1.
Mirzaaxmedov M. M. (2021). Ta’lim jarayonida ichki motivatsiya va faollikni shakllantirishning psixologik jihatlari. –
TDPU Ilmiy axborotnomasi, №2.
www.ziyonet.uz – O‘zbekiston ta’lim tizimidagi resurslar, maqolalar.
Google Scholar – xalqaro ilmiy maqolalar qidirish.
cyberleninka.ru – rus tilidagi psixologiya va pedagogika maqolalari
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.