Pedagogik kompetentlikni shakllantirishda raqamli texnologiyalarning ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16916901Ключевые слова:
pedagogik kompetentlik, raqamli texnologiyalar, raqamli savodxonlik, ta’lim tizimi, innovatsion yondashuv, Wordwall.Аннотация
Mazkur maqolada raqamli texnologiyalarning pedagogik kompetentlikni shakllantirishdagi ahamiyati va roli
yoritilgan. Bugungi kunda raqamli texnologiyalarning ta’lim tizimidagi o‘rni tobora ortib borayotgani sababli pedagoglar
uchun zamonaviy axborot-kommunikatsiya vositalaridan samarali foydalanish ko‘nikmalarini rivojlantirish muhim vazifalardan
biriga aylanmoqda. Maqolada pedagogik kompetentlik tushunchasi, raqamli vositalar hamda, xususan, Wordwall
platformasi orqali o‘qituvchilarning kasbiy salohiyatini oshirish imkoniyatlari tahlil qilingan
Библиографические ссылки
Abduqodirov A. va boshq. Pedagogik texnologiyalar. – Toshkent: O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti,
Karimov B. Raqamli pedagogika asoslari. – Toshkent: Innovatsiya, 2022.
Qodirova N. Pedagogik kompetentlik: mazmuni va shakllanish yo‘llari // Pedagogika va psixologiya jurnali, 2021, №3.
– B. 45–50.
Hasanova M. O‘qituvchilarning raqamli savodxonligini rivojlantirishda onlayn platformalarning o‘rni // O‘zbekiston pe -
dagogik axborotnomasi, 2023, №1. – B. 22–26.
Mishra P., & Koehler M. J. (2006). Technological Pedagogical Content Knowledge: A Framework for Teacher Knowledge.
Teachers College Record, 108(6), 1017–1054.
European Commission. (2017). European Framework for the Digital Competence of Educators (DigCompEdu). Publications
Office of the European Union.
Wordwall interaktiv platformasi (rasmiy sayt): www.wordwall.net
UNESCO. (2020). ICT Competency Framework for Teachers. Paris: UNESCO Publishing
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.