Raqamli ta’lim texnologiyalari va ularning dasturchilar tayyorlashdagi o‘rni

Авторы

  • Jahongir Mastonov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17164052

Ключевые слова:

Raqamli ta’lim, texnologiya, dastur, dasturlash, metod, informatika, texnika.

Аннотация

Mazkur maqolada raqamli ta’lim texnologiyalarining bugungi kunda barcha sohalarda keng qo‘llanilayotgani
hisobiga dasturchilar tayyorlashda ham ularning samarali jihatlari yoritilgan. Hozirgi texnika asrida dasturlash asoslari
eng
muhim yo‘nalishlardan biri bo‘lib, ko‘plab sohalarda qo‘llaniladigan zamonaviy texnikalar faoliyatida dasturiy ta’minot
zarur vosita hisoblanadi. Dasturlash asoslari fanini o‘qitishda zamonaviy metodlar bilan bir qatorda raqamli texnologiyalardan
foydalanish ta’lim samaradorligini yanada oshiradi

Биография автора

  • Jahongir Mastonov


    Qarshi davlat universiteti tayanch doktoranti

Библиографические ссылки

1. Uzbekistan Ministry of Higher Education. (2021). Raqamli ta’lim konsepsiyasi [Digital education concept]. Toshkent:

Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi.

2. Bennedsen, J., & Caspersen, M. E. (2019). Teaching introductory programming: A systematic review. ACM Transactions

on Computing Education (TOCE), 19(1), 1–28. https://doi.org/10.1145/3287324

3. Anderson, T., & Dron, J. (2014). Teaching Crowds: Learning and Social Media. Athabasca University Press.

4. Saeed, N., Yang, Y., & Sinnappan, S. (2020). A systematic review of learning analytics in programming education.

Computers & Education, 143, 103667. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103667

5. Moreno, J. M., & Gonzalez, C. (2022). Effectiveness of gamification in programming education: A meta-analysis. Education

and Information Technologies, 27, 2501–2526

Опубликован

2025-09-02

Как цитировать

Raqamli ta’lim texnologiyalari va ularning dasturchilar tayyorlashdagi o‘rni. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(9). https://doi.org/10.5281/zenodo.17164052