Maktab va oila hamkorligida boshlang‘ich ta’lim o‘quvchilarini she’r yodlash qobiliyatini shakllantirish

Авторы

  • Shoxsanam Karimova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17218792

Ключевые слова:

maktab va oila hamkorligi, boshlang‘ich ta’lim, o‘quvchi, she’r, guruh, mashg‘ulotlar

Аннотация

Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’lim o‘quvchilarining she’r yodlash qobiliyatini shakllantirishda maktab, oila
va ularning hamkorligi roli tahlil qilingan. Tadqiqot natijalarida o‘quvchilarning sinf mashg‘ulotlarini samarali o‘zlashtirish
uchun zarur bo‘lgan metodik yondashuvlar va amaliy mexanizmlar tavsiya etilgan

Биография автора

  • Shoxsanam Karimova


    Mirobod tumani 65-sonli umumta’lim maktabi
    boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. O‘zbek tilining izohli lug‘ati (2006-2008). Toshkent: O‘zR FA “Fan” nashriyoti.

2. Xudayberganov N. (2008). O‘zbek terminologiyasi taraqqiyoti masalalari. Toshkent: O‘zbekiston Milliy universiteti

nashriyoti.

3. G‘ulomova X., Rahmonova N. Ingliz tili o‘qitish metodikasi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2020.

4. Yuldasheva M. Chet tillarni o‘qitishda zamonaviy metod va texnologiyalar. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2021.

5. Karimova Z. Innovatsion pedagogik texnologiyalar asoslar

Опубликован

2025-09-02

Как цитировать

Maktab va oila hamkorligida boshlang‘ich ta’lim o‘quvchilarini she’r yodlash qobiliyatini shakllantirish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(9). https://doi.org/10.5281/zenodo.17218792