Kimyo ta’limida natriy va uning birikmalarini o‘qitishda pinbord usulining metodik imkoniyatlari

Авторы

  • Aybek Iskandarov Автор
  • Nargiza Axmedova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17443210

Ключевые слова:

natriy, natriy birikmalari, mahalliy materiallar, pinbord usuli, kimyo ta’limi, samaradorlik.

Аннотация

Ushbu maqolada natriy va uning birikmalarini o‘qitishda mahalliy materiallardan foydalanish hamda pinbord
usulini joriy etishning samaradorligi yoritilgan. Mahalliy materiallarga asoslangan yondashuv o‘quvchilarga mavzuni
hayotiy misollar bilan bog‘lash imkonini beradi. Pinbord usuli dars jarayonini interaktiv, samarali va ko‘rgazmali tashkil
etishga xizmat qiladi. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, mazkur yondashuv o‘quvchilarning mustaqil fikrlash, tahlil
qilish va xulosa chiqarish ko‘nikmalarini rivojlantiradi.

Биографии авторов

  • Aybek Iskandarov


    O‘zbekiston Milliy pedagogika universiteti,
    “Kimyo va uni o‘qitish metodikasi” kafedrasi mudiri,
    p.f.f.d., PhD, dotsent

  • Nargiza Axmedova


    Xususiy tadbirkor

Библиографические ссылки

1. Karimov B. Umumiy kimyo. – Toshkent, 2022-y.

2. Raxmatullayev M. Kimyo o‘qitish metodikasi. – Toshkent, 2021-y.

3. O‘zbekiston Respublikasi umumta’lim maktablari uchun kimyo darsliklari (9–10-sinflar).

4. Камолова Н. И. Методы составления и решения методических вопросов с биохимическим составом. In Лучшая

научная статья 2020, pp. 11–14.

5. Камолова Н. И. Совершенствование методики обучения химии в процессе работы школьного учителя химии. In

Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, pp. 43–47.

6. Ibragimovna K. N. Concept of improvement of professional methodical preparation of future chemistry teacher in the

process of studying the biochemistry course. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences,

Vol. 7(12), 2019.

7. Iskandarov A. Y., Shomurotova S. X., & Kamolova N. Forming a methodology for developing students’ creativity using

creative methods in teaching chemistry to future chemistry teachers. International Journal of Discourse on Innovation,

Integration and Education, 1(2), 1–5, 2020.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Kimyo ta’limida natriy va uning birikmalarini o‘qitishda pinbord usulining metodik imkoniyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17443210