Oilaviy va axloqiy qadriyatlarni tarbiyalashda oila va maktab hamkorligi – pedagogik muammo

Авторы

  • Barno Saidova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14655955

Ключевые слова:

oila, axloq, qadriyat, ta’lim, tarbiya, maktab, o‘qituvchi, o‘quvchi, ota-onalar.

Аннотация

Maqola pedagogik muammo sifatida oilaviy va axloqiy qadriyatlarni tarbiyalashda oila va maktab hamkorligining
nazariy asoslarini yoritishga qaratilgan. Maqolada tarbiya va ta’lim birligi, uni ijtimoiy ta’lim muassasasi
bo‘lgan maktab va oila sifatida ishtirok etadigan ota-ona o‘rtasidagi ittifoq shaklini aloqaning asosiy shakli sifatida tavsiflash
mumkin, deb hisoblanadi. Ushbu pedagogik ittifoq o‘quv jarayoni subyektlarining ittifoqidir. Bu holatda subyektlar
odamlarning birlashmalari, bir tomoni o‘qituvchilar tarkibi, boshqa tomoni oila timsolida ko‘rib chiqiladi.

Биография автора

  • Barno Saidova

    Nizomiy nomidagi TDPU, p.f.f.d.(PhD),
    “Pedagogika” kafedrasi dotsenti

Опубликован

2025-01-09

Как цитировать

Oilaviy va axloqiy qadriyatlarni tarbiyalashda oila va maktab hamkorligi – pedagogik muammo. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(1). https://doi.org/10.5281/zenodo.14655955