Murabbiylikdan rahbarlikka: pedagoglar uchun boshqaruv madaniyatini shakllantirish strategiyalari

Авторы

  • Z. M. Zarifova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14960036

Ключевые слова:

pedagoglar, boshqaruv madaniyati, rahbarlik, boshqaruv strategiyalari, ta’lim tizimi, rahbarlik ko‘nikmalari, mentorlik, treninglar.

Аннотация

Mazkur maqolada pedagoglarning rahbarlikka o‘tish jarayonida boshqaruv madaniyatini shakllantirish
masalalari tahlil etilgan. Tadqiqotda pedagoglarning boshqaruvga tayyorlanishida duch keladigan asosiy qiyinchiliklar,
boshqaruv madaniyatining ahamiyati va samarali strategiyalar o‘rganilgan. Shuningdek, pedagoglar uchun rahbarlik
qobiliyatlarini rivojlantirishga qaratilgan amaliy tavsiyalar va usullar taqdim etilgan. Tadqiqot natijalari pedagoglarning
boshqaruv jarayoniga jalb etilishi ta’lim sifatini oshirishda muhim ahamiyat kasb etishini ko‘rsatdi.

Биография автора

  • Z. M. Zarifova

    Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti,
    Maktabgacha ta’lim metodikasi kafedrasi o‘qituvchisi

Опубликован

2025-02-13

Как цитировать

Murabbiylikdan rahbarlikka: pedagoglar uchun boshqaruv madaniyatini shakllantirish strategiyalari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(2). https://doi.org/10.5281/zenodo.14960036