Maktabgacha katta yoshdagi bolalarni aqliy, axloqiy, estetik rivojlanishidaqo‘g‘irchoq teatrini tashkil etishning ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/jvy0k486Ключевые слова:
Tarbiyachi, tarbiyalanuvchi, usul, vosita, teatr, sрektakl, sahna, improvizatsiya, dramatizatsiyа.Аннотация
Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida qo‘g‘irchoq teatrini tashkil etishning ahamiyati, shakl,
usul va vositаlari haqida ma’lumotlar keltirilgan. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida tarbiyalanuvchilari qo‘g‘irchoq teatrini
ishtirok etish jarayonida ularning ijodiy shaxsi va faolligi har tomonlama rivojlanadi. Maqolada, shuningdek, teatr faoliyatlarini
tashkil etishda bolaning ijоdiy faoliyatini rivоjlanishi haqida fikr-mulohaza yuritiladi.

Загрузки
Опубликован
2023-12-30
Выпуск
Раздел
Статьи
Как цитировать
Maktabgacha katta yoshdagi bolalarni aqliy, axloqiy, estetik rivojlanishidaqo‘g‘irchoq teatrini tashkil etishning ahamiyati. (2023). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 1(2-3). https://doi.org/10.5281/jvy0k486