Maktabga tayyorlov davrida ta’limiy o‘yinlar vositasida kreativlikni rivojlantirish orqali universal ta’lim faoliyatini shakllantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15143215Ключевые слова:
ta’limiy oʻyinlar, kreativ tafakkur, universal ta’lim faoliyati, intellektual rivojlanish, predmetli faoliyat, rolli oʻyin, ijodiy oʻyinlar, qoidali oʻyinlarАннотация
Ushbu maqolada bolalarning yoshga bogʻliq psixofiziologiyasi, ushbu yoshdagi bolalarning intellektual
rivojlanishi
uchun maqbul sharoitlar yaratish, maktabgacha taʼlimga oid ish shakllari, didaktik oʻyinlar, koʻrgazmali-predmetli
mashgʻulotlar, bolalarning amaliy va tasviriy faoliyatining turli shakllaridan keng foydalanilgan holda tarbiyaviy ishlar
usullarini qoʻllash zarurligi va maktabga tayyorlov davrida ta’limiy oʻyinlar vositasida kreativlikni rivojlantirish orqali universal
ta’lim faoliyatini shakllantirish mumkinligi haqida fikr yuritiladi
Опубликован
2025-03-20
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Maktabga tayyorlov davrida ta’limiy o‘yinlar vositasida kreativlikni rivojlantirish orqali universal ta’lim faoliyatini shakllantirish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(3). https://doi.org/10.5281/zenodo.15143215