Pedagogik ta’limni integratsiyalash turlari va didaktik tamoyillari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15568041Ключевые слова:
jarayon, predmet, tamoyil, didaktik tamoyil, integratsiya, integrativ kurslar, integrativ tamoyillar, nazariya, integrativ yondashuv.Аннотация
Har bir o‘quv predmeti jamiyat hayotidagi mavjud narsa-hodisa hamda jarayonlarning ilmiy qonuniyatlarini
asoslab berishga xizmat qiladi. Bu ta’lim oluvchilarga tabiat va ijtimoiy taraqqiyotning mohiyatini anglashga imkon beradi.
Mazkur tamoyillar boshlang‘ich ta’limning mazmun-mohiyatini ham aniqlab beradi.
Библиографические ссылки
Abdullayeva B.S. Fanlararo aloqadorlikning metodologik-didaktik asoslari: Pedagogika fanlari doktori dissertatsiyasi.
– Toshkent: TDPU, 2006. – 263 bet.
Shadiyev R.D. Methods and Forms to Ensure Understanding in Educational Process. Eastern European Scientific
Journal. DOI 10.12851/EESJ201805. www.aurisverlag.de.
Muslimov N. Kasb ta’limi o‘qituvchilarini kasbiy shakllantirishning nazariy-metodik asoslari: Pedagogika fanlari doktori
dissertatsiyasi. – Toshkent, 2007. – 337 bet.
Musayev O.Q. Kompetensiyaviy yondashuv asosida pedagogik qobiliyatlar kompleksini takomillashtirish: Pedagogika
fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi. – Toshkent, 2016. – 66 b.
Berdiyev B.R. Oliy ta’lim muassasalari talabalari mustaqil ta’limini boshqarishning nazariyasi va metodikasi. Monografiya.
– Qarshi: “Fan va ta’lim”, 2022. – 33–41 b.
Berdiyev B.R. Matematika o‘qitish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. – Qarshi: “Fan va ta’lim”, 2022. – 77–81 b.
Jumayeva M.E. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasidan laboratoriya mashg‘ulotlari. – Toshkent:
“Yangi asr avlodi”.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.