O‘quvchilarning matematika faniga qiziqishini oshirishda interfaol metodlar va ijodiy yondashuvlarning roli

Авторы

  • Ozoda Quvvatova Автор
  • Bahodir Berdiyev Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15577126

Ключевые слова:

matematika ta’limi, boshlang‘ich ta’lim, nazariy tahlil, interfaol metodlar, ijodiy yondashuvlar, qiziqarli o‘yinlar, matematik ko‘nikmalar.

Аннотация

Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’lim o‘quvchilarini matematika faniga qiziqtirish masalalari chuqur tahlil
qilinadi. Ta’lim jarayonida interfaol metodlar va ijodiy yondashuvlardan foydalanish o‘quvchilarning o‘qishga bo‘lgan motivatsiyasini
oshirishga qanday yordam berishi yoritib berilgan.

Биографии авторов

  • Ozoda Quvvatova


    Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi 1-bosqich talabasi,
    Qarshi davlat universiteti

  • Bahodir Berdiyev

    Ilmiy rahbar: 
    Boshlang‘ich ta’lim kafedrasi dotsenti, Qarshi davlat universiteti

Библиографические ссылки

Avitsenna.uz. Bolani o‘qishga qanday qiziqtirish mumkin? URL: https://avitsenna.uz/bolani-oqishga-qiziqtirish

Musayev O.Q. Kompetensiyaviy yondashuv asosida pedagogik qobiliyatlar kompleksini takomillashtirish: Ped. fan.

bo‘yicha PhD dissertatsiyasi. – Toshkent, 2016. – 66 b.

Berdiyev B.R. Oliy ta’lim muassasalari talabalari mustaqil ta’limini boshqarishning nazariyasi va metodikasi. Monografiya.

– Qarshi: “Fan va ta’lim”, 2022. – B. 33–41.

Berdiyev B.R. Matematika o‘qitish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. – Qarshi: “Fan va ta’lim”, 2022. – B. 77–81.

Jumayeva M.E. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasidan laboratoriya mashg‘ulotlari. – Toshkent:

“Yangi asr avlodi”, nashr yili ko‘rsatilmagan.

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

O‘quvchilarning matematika faniga qiziqishini oshirishda interfaol metodlar va ijodiy yondashuvlarning roli. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15577126