Tarbiyalanuvchilarni sensomotorikasining psixologik strukturasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15609470Ключевые слова:
shaxs, sezgi, sensor tarbiya, motorika, sensomotorika, sensomotor madaniyat, shaxsiy sensor tarbiya.Аннотация
Shaxsda tuyg‘u, sezgi, idrok, sezish kabi qobiliyatlarni shakllantirishda sensor tarbiya muhim o‘rin tutadi.
Sensor tarbiya tevarak-atrofdagi borliqni bilish, sezgi va idrokka asoslanadi. Demak, shaxs tasavvurining asosini bevosita
sezish orqali idrok qilish mumkin. Bunday tasavvurning aniqligi va to‘liqligi sensor jarayonning rivojlanish darajasi bilan
belgilanadi. Sensor tarbiya – sezgi va idrokni muayyan maqsad asosida rivojlantirishdir
Библиографические ссылки
Beruniy Abu Rayhon. Ruhiyat va ta’lim-tarbiya haqida. – Toshkent, 1992. – 130 b.
Boboyeva D.G. Tеvarak-atrofni o‘rganishda maktabgacha katta yoshdagi bolalarning bog‘lanishli nutqini rivojlantirish.
00.02 – Pedagogika fanlari nomzodi … diss. avtoreferati. – T., 2001. – 25 b.
Богуславская З.М., Смирнова Е.О. Развивающие игры для детей младшего дошкольного возраста: Кн. для
воспитателей детского сада. – М.: Просвещение, 1991. – 206 с.
Венгер Л.А. Педагогика способностей. – М.: Знание, 1973. – 117 стр.
Выготский Л.С. Психология развития человека. – М.: Изд-во Смысл; Эксмо, 2005.
Ковалев А.Г. Психология личности. http://window.edu.ru/resource/179/76179/files/psichollichn.pdf
Forobiy Abu Nasr. Fozil odamlar shahri. – T.: Yangi asr avlodi, 2016. – 311 b.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.