Birgalikda o‘qish orqali o‘quvchilarning o‘qib tushunish ko‘nikmalarini rivojlantirish strategiyalari

Авторы

  • Sarvinoz Shomuratova Автор
  • Anargul Kaldibekova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14995409

Ключевые слова:

o‘qish, matnni tushunish, o‘qib tushunish strategiyalari, juftlab o‘qitish, hamkorlikda o‘qitish, kognitiv funksiyalar, tushunish darajasini nazorat qilish.

Аннотация

Maqolada matnni tushunish ko‘nikmasini rivojlantirishda strategik yondashuvning ahamiyati, shuningdek,
o‘rta va yuqori sinf o‘quvchilari uchun samaradorligi aniqlangan juftlab o‘qitish strategiyalari haqida tushuntirish beriladi.
Juftlab o‘qitish mashg‘ulotlarining o‘qib tushunish ko‘nikmasini oshirishga, o‘quvchilarning hamkorlikda ishlash ko‘nikmalarini
hamda individual yondashuvni shakllantirishga ta’siri muhokama qilinadi.

Биографии авторов

  • Sarvinoz Shomuratova

    Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti, Pedagogika
    nazariyasi va tarixi yo‘nalishi, 2-bosqich magistranti

  • Anargul Kaldibekova

    Ilmiy rahbar: 
    Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti,
    “Umumiy pedagogika” kafedrasi professori, p.f.n.

Опубликован

2025-02-13

Как цитировать

Birgalikda o‘qish orqali o‘quvchilarning o‘qib tushunish ko‘nikmalarini rivojlantirish strategiyalari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(2). https://doi.org/10.5281/zenodo.14995409