Bo‘lajak o‘qituvchilarda akmeologik yondashuvni rivojlantirishning nazariy asoslari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15615842Ключевые слова:
akmeologiya, yondashuv, metodologiya, tamoyil, ijtimoiy, motivatsiya, kompetensiya, kasbiy kompetensiya.Аннотация
Ushbu maqolada kasbiy faoliyat davomida o‘qituvchilarni psixologik, pedagogik, metodik va ijtimoiy
qo‘llab-quvvatlashga akmeologik yondashish orqali ularning professional kasbiy ko‘nikmalarini rivojlantirish ilmiy jihatdan
asoslab berilgan. Akmeologik yondashuvning nazariy tamoyillari asosida o‘qituvchilik faoliyatining samaradorligini oshirish
imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi.
Библиографические ссылки
Эмильбекова А.Э. Профессиональное становление и динамика профессиональной идентичности на разных
этапах формирования личности. Вестник МГЛУ. Образование и педагогические науки. Вып. 1 (790) / 2018.
Xalilova N.I., Jalilova S.X., Xaydarov F.I. Kasb psixologiyasi. O‘quv qo‘llanma. “Fan va texnologiyalar” markazining
bosmaxonasi. T.: 2010. 82-b.
Катаева Л.И. Акмеология субъекта профессиональной деятельности. М., 2007.
Aripjonova A.R. Ta’limni axborotlashtirish sharoitida oliy ta’lim muassasalari pedagoglarining kreativ salohiyatini rivojlantirish.
Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori ... diss. Avtoreferat. – T., 2017.
Burxanov A., Shodmonov Q. Psixologiya. 2006-yil, 87-b.
Бодалев А.А. Вершина в развитии взрослого человека: характеристики и условия достижения. М.: Флинта:
Наука, 1998. – 165 с.
Бегалиева С.Б. Акмеологический подход – новая парадигма в совершенствовании подготовки будущих
специалистов // Успехи современного естествознания. – 2013. – № 7. – С. 123–126.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.