Aksiologik yondashuv asosida o‘quv mashg‘ulotlarini tashkil etishning til o‘rganish jarayonidagi ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16033327Ключевые слова:
aksiologik yondashuv, til o‘rganish, qadriyatlar, madaniyatlararo muloqot, axloqiy tarbiya, integratsiya, interaktiv metodlar, ta’lim samaradorligi, motivatsiya, kengaytirilgan fikrlash.Аннотация
Mazkur maqolada aksiologik yondashuvning asosiy tamoyillari, mashg‘ulotlarni tashkil etish usullari hamda
uning til o‘rganish jarayonidagi afzalliklari tahlil qilinadi. Ushbu yondashuv til o‘rganish jarayonini samarali tashkil etish,
madaniyatlararo muloqotni rivojlantirish va o‘quvchilarda axloqiy tarbiyani shakllantirishga xizmat qiladi. Maqolada interaktiv
metodlar, madaniyatlararo taqqoslash va loyiha ishlari kabi usullar orqali yondashuvning samaradorligini oshirish
yo‘llari ko‘rib chiqilgan. Aksiologik yondashuvning tilni o‘rganishda motivatsiya va qadriyatlar tizimini rivojlantirishdagi
ahamiyati ta’kidlangan
Библиографические ссылки
Hasanboyeva, G.A. Zamonaviy pedagogik yondashuvlar. – Toshkent: O‘qituvchi nashriyoti, 2020.
Salohiddinov, M. Til va madaniyat: O‘zaro bog‘liqlik. – Toshkent: Sharq nashriyoti, 2019.
Vygotskiy, L.S. Psixologiya va tilni o‘rgatish metodikasi. – Moskva: Pedagogika, 1987.
Dewey, J. Education and Experience. – New York: Macmillan, 1938.
Karimova, M. Chet tillarini o‘qitishda madaniyatni integratsiyalash. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2021.
Qodirov, I. Ta’limda aksiologik yondashuvni qo‘llash usullari. – O‘zbekiston pedagogik jurnalining maxsus soni, 2022.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.