Til o‘rgatishda matnning didaktik va kommunikativ ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16162494Ключевые слова:
matn asosidagi yondashuv, til o‘rgatish metodikasi, kommunikativ kompetensiya, integratsiyalashgan ta’lim, madaniy kompetensiyaАннотация
Ushbu maqolada zamonaviy til o‘rgatish metodikasida matnlar bilan ishlashning ahamiyati ilmiy-nazariy
nuqtai nazardan tahlil qilinadi. Matnga asoslangan yondashuv til o‘rgatish jarayonida grammatik, leksik, fonetik va madaniy
ko‘nikmalarni kompleks shakllantirish imkonini berishi qayd etiladi. Shuningdek, maqolada matn bilan ishlashning kommunikativ,
kognitiv va didaktik funksiyalari yoritilgan hamda o‘qitishning samaradorligini oshirishdagi o‘rni asoslab
berilgan
Библиографические ссылки
Десяева Н.Д., Лебедева Т.А., Ассуирова Л.В. Педагогическая речь: ее качества, стиль, жанры // Культура речи
педагога: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М.: Академия, 2003.
Иванихин В.В. Искусство урока: учеб. пособие для студ. – Шадринск: Шадринский госпединститут – Оса:
Росстани на Каме, 1995.
Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении: книга для учителя. – М.: Просвещение, 1987.
Махмутов М.И. Проблемное обучение: основные вопросы теории. – М.: Педагогика, 1975.
Hamroyev G‘. Ona tilidan o‘quv topshiriqlari tuzish metodikasi. – Toshkent: Donishmand ziyosi, 2021. – 156 b
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.