Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini kitobxonlikka o‘rgatish usullari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16747671Ключевые слова:
boshlang‘ich sinf, kitobxonlik, o‘qishga qiziqish, bolalar adabiyoti, metodik yondashuv, rolli o‘yin, ifodali o‘qish, ota-onalar bilan hamkorlik, o‘qish texnikasiАннотация
Mazkur metodik tavsiyada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kitobxonlikka bo‘lgan qiziqishni shakllantirish
usullari bayon etilgan. Unda o‘qituvchining pedagogik mahorati, metodik yondashuvlari, o‘quvchilarning yosh psixologiyasiga
mos dars ishlanmalari, interaktiv o‘yinlar va rolli mashg‘ulotlar orqali kitob o‘qishga undash yo‘llari ko‘rsatilgan.
Shuningdek, bolalar adabiyotini to‘g‘ri tanlash, ota-onalarni jalb qilish va bolalarning mustaqil o‘qish malakasini rivojlantirish
bo‘yicha tavsiyalar keltirilgan. Tavsiya boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari, amaliyotchi pedagoglar hamda talabalar uchun
mo‘ljallangan.
Библиографические ссылки
Karimova Z. – Boshlang‘ich ta’lim metodikasi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2021.
Turg‘unova N., Xodjayeva S. – Boshlang‘ich sinflarda o‘qish va yozuv o‘rgatish metodikasi. – Toshkent: Fan, 2019.
Bobomurodova M. – Bolalar psixologiyasi. – Toshkent: Fan, 2020.
Yo‘ldoshev A., Jumaniyozova M. – O‘quvchilarda o‘qish malakasini rivojlantirish. – Samarqand: Zarafshon, 2022.
G‘ulomova N. – Kitobxonlik darslarida interfaol usullardan foydalanish. – Toshkent, 2020.
Xo‘jamqulova M. – O‘qituvchining nutq madaniyati va ifodali o‘qish metodikasi. – Toshkent: Iste’dod, 2018.
Tadjibayeva Z. – Boshlang‘ich sinfda ifodali o‘qish mashg‘ulotlari. – Nukus: Bilim, 2021
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.