Muhandislik grafikasi darslarida o‘quv faoliyatining shaxsga yo‘naltirilgan innovatsion modeli
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16784385Ключевые слова:
muhandislik grafikasi, dizayn nazariyasi, ijodiy fikrlash. fazoviy tafakkur, kasbiy tayyorgarlik, grafik ko‘nikmalar, muammoli o‘qitishАннотация
Ushbu maqolada muhandislik grafikasi va dizayn nazariyasi asosida talabalarning kasbiy, ijodiy va intellektual
rivojlanish imkoniyatlari nazariy jihatdan tahlil qilinadi. Grafik fanlarni o‘qitishda ta’limning tarbiyaviy, rivojlantiruvchi va
kasbiy yo‘naltirilgan maqsadlariga erishish muhimligi ta’kidlanadi. Muhandislik grafikasi fanini o‘zlashtirish orqali talabalar
fazoviy fikrlash, texnik tafakkur, muammoli vaziyatlarni tahlil qilish va nostandart yechimlar ishlab chiqish ko‘nikmalarini
shakllantiradi. Dars jarayonida individual, juftlikda va kichik guruhda ishlash orqali talabalarda mustaqillik, hamkorlik,
o‘z-o‘zini tahlil qilish, mas’uliyat va kasbiy qiziqishlar rivojlanadi. Muallif grafik fanlar orqali talabalarni zamonaviy jamiyat
o‘zgarishlariga moslashtirish, ularning shaxsiy va kasbiy salohiyatini to‘liq ochish imkoniyatlarini asoslaydi. Shu bilan
birga, grafik fanlarni o‘qitish jarayonida muammoli o‘qitish texnologiyalari va vizual vositalar orqali motivatsiyani oshirish
va bilimlarni chuqurlashtirish metodlari tavsiflanadi
Библиографические ссылки
Гузненков В.Н., Журбенко П.А., Винцулина Е.В. Методика преподавания инженерной графики В МГТУ ИМ.
Н.Э. Баумана // Международный журнал экспериментального образования. 2019. № 2. С. 5-9;
Подаев М.В. Динамическая визуализация геометрических понятий как средство развития пространственных
представлений подростков// Вестник ТГПУ. 2009. Выпуск 9(17). С. 91– 93
Степанова М.А. Представления о параметрах умственных действий в психологическом учении П.Я. Гальперина
(по материалам архива)// Вестник Моск. ун-та. Сер.14. Психология. 1998. № 3. С. 95–1038.
L.V. Antonova Developing education in the system of modern education // Bulletin of the Buryat State University. 2009.
No. 15. S. 3
Shevchenko O.N., Vanishina E.A. Organizational and pedagogical conditions for the formation of geometric-graphic
culture of bachelors of technical fields//Concept. Scientific and methodical electronic journal. 2018. № 6. pp.358.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.