Kimyo oʻqitishda oʻquvchilarning ijodiy faoliyatini shakllantirishning tajriba-sinov natijalari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17291162Ключевые слова:
statistik tahlil, bilim darajasi, malakalarni shakllantirish, tadqiqot natijadorligi, empirik qiymat, kritik qiymat, oʻzlashtirish koʻrsatkichi, metodik tizim, metodik tizim tarkibiy qismlari, maqsad, mazmun, shakl, metod, nazorat vositalariАннотация
Maqolada kimyo oʻqituvchisining pedagogik axborot texnologiyalarini integratsiya qilish jarayoni, metodik
tizim va uning tarkibiy qismlarini faollashtirish yoʻllari yoritilgan. Shuningdek, kimyo oʻqituvchisining metodik qarashlarini
shakllantirish hamda ularni amaliyotga tatbiq etish jarayoni ochib berilgan
Библиографические ссылки
1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 12-avgustdagi “Kimyo va biologiya yoʻnalishlarida uzluksiz ta’lim
sifatini va ilm-fan natijadorligini oshirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi PQ-4805-son qarori // Qonun hujjatlari ma’lumotlari
milliy bazasi, 13.08.2020-y., 07/20/4805/1174-son.
2. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 11-maydagi “2022–2026-yillarda maktab ta’limini rivojlantirish boʻyicha
milliy dastur” PF-134-son farmoni // Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 11.05.2022-y., 06/22/134/0407-
son.
3. Omonov H. T., Xoʻjayev N. X., Madyarova S. A., Eshchonov E. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat.
Darslik. – Toshkent: Iqtisod-Moliya, 2009-y.
4. Гаркунов В. П., Паравян Н. А. Использование эксперимента при проблемном обучении // Химия в школе. –
1974. – №6. – С. 20–23.
5. Artikov M. B. Talabalarning ijodiy masalani yechishda pedagogning ish faoliyatini tashkillashtirish // Educational
Research in Universal Sciences. 1(5), 2022. (13.00.00). – P. 111–117. Retrieved from http://erus.uz/index.php/er/
article/view/264.
6. Pearson K. Contributions to the Mathematical Theory of Evolution. II. Skew Variation in Homogeneous Material. Philosophical
Transactions of the Royal Society A: Mathematical, Physical and Engineering Sciences. 1895. – 186: 343–
414. Bibcode:1895RSPTA.186..343P. doi:10.1098/rsta.1895.0010.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.