Pedagogik ta’limda klaster metodlarining dunyo mamlakatlari tajribasidadagi o‘rni
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15092171Ключевые слова:
klaster, uzluksiz pedagogik ta’lim klasteri, ta’lim-ilmiy-innovatsion klaster, o‘zaro hamkorlik, innovatsion rivojlanish.Аннотация
Mazkur maqolada ta’lim klasterlarini tashkil etishning asosiy yondashuvlari ko‘rib chiqilgan, MDH va chet el
davlatlaridagi klasterlar faoliyatining tahliliy sharhi keltirilgan. Ushbu nuqtayi nazardan, uzluksiz pedagogik ta’lim respublika
o‘quv-ilmiy-innovatsion klasterining mohiyati va o‘ziga xos xususiyatlari ochib berilgan.
Опубликован
2025-03-20
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Pedagogik ta’limda klaster metodlarining dunyo mamlakatlari tajribasidadagi o‘rni. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(3). https://doi.org/10.5281/zenodo.15092171