Boshlang‘ich sinflarda o‘qishga o‘rgatish metodikasi: an’anaviy va innovatsion yondashuvlar

Авторы

  • Sanobar Yusupova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15128738

Ключевые слова:

boshlang‘ich ta’lim, o‘qishga o‘rgatish, metodika, an’anaviy yondashuv, innovatsion yondashuv, interaktiv usullar, savodxonlik.

Аннотация

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinflarda o‘quvchilarning o‘qishga o‘rgatilishi bo‘yicha an’anaviy va innovatsion
metodik yondashuvlar tahlil qilinadi. O‘qitish jarayonida har bir yondashuvning o‘ziga xos xususiyatlari, ustunlik va
kamchiliklari ko‘rib chiqilib, ularni uyg‘unlashtirish zaruriyati asoslab berilgan. Amaliy tajribalar asosida dars samaradorligini
oshirish yo‘llari ko‘rsatilib, o‘quvchilarda savodxonlikni rivojlantirishda zamonaviy texnologiyalarning o‘rni yoritilgan.
Tadqiqot natijalari boshlang‘ich ta’lim sohasidagi o‘qituvchilar va metodistlar uchun foydali bo‘lishi mumkin.

Биография автора

  • Sanobar Yusupova

    Jizzax davlat pedagogika universiteti “Boshlang‘ich ta’lim metodikasi”
    kafedrasi stajyor-o‘qituvchisi

Опубликован

2025-03-20

Как цитировать

Boshlang‘ich sinflarda o‘qishga o‘rgatish metodikasi: an’anaviy va innovatsion yondashuvlar. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(3). https://doi.org/10.5281/zenodo.15128738