Pedagoglarda kasbiy stressning psixoemotsional holatlari

Авторы

  • Dildora Axmedova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15389882

Ключевые слова:

stress, motivatsiya, qoniqish, kasbiy o‘zini anglash, kongruentligi, emotsional turg‘unlik, moslashuvchanlik

Аннотация

Maqolada zamonaviy o‘qituvchining kasbiy faoliyati katta psixoemotsional holatlar bilan bog‘liqliq ekanligi,
yuqori mas’uliyat, motivatsion va shaxsiy ishtirok, yosh maktab o‘quvchilari bilan muloqotda sezilarli hissiy zo‘riqish,
ta’limdagi o‘zgarishlar murakkabligi o‘qituvchi faoliyatining stressli xolatlarni kuzatish mumkinligi haqidagi fikrlar keltirilgan.
Psixolog olimlarning kasbiy stress jarayonini taxlili keltirilgan. O‘qituvchilarning motivatsion va qoniqqanlik darajalarini
aniqlash bo‘yicha tadqiqot natijalari bayon etilgan.

Биография автора

  • Dildora Axmedova


    AIFU magistranti

Библиографические ссылки

Ахмедова С. Г. Профессиональная деятельность и здоровье педагога / С. Г. Ахмедова. – М. : Арсенал

образования, 2010. – 160 с.

Бурдакова О. П. Критерии и показатели профессионального развития педагогов // Царскосельские чтения:

Сборник статей. – 2013. – С. 123–126.

Вербицкий А. А., Ильязова М. Д. Инварианты профессионализма: проблемы формирования. – М.: Логос, 2011.

– 288 с.

Кулюткин Ю. Н. Психологическая природа деятельности педагога // Творческая направленность деятельности

педагога: Сборник научных статей. – 1978. – С. 7–10.

Москвина Н. Б. Личностно-профессиональные деформации педагогов // Педагогическое образование и наука.

– 2004. – № 4. – С. 32–37.

Митина Л. М. Психология профессионального развития субъектов образования. – М.–СПб.: Нестор–Истор,

– 376 с.

Пак С. Н. Основные аспекты синдрома профессионального выгорания педагогов // Современные проблемы

науки и образования. – М., 2016. – № 6. – С. 23–29.

Перре М. Адаптация к стрессу. – СПб.: Речь, 2004. – С. 66–67.

Опубликован

2025-04-15

Как цитировать

Pedagoglarda kasbiy stressning psixoemotsional holatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(4). https://doi.org/10.5281/zenodo.15389882

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>