Umumiy va noorganik kimyo fanini simmetrik yo‘nalishdagi tuzilmaviyligini takomillashganligi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15584661Ключевые слова:
kimyo, metodika, tizim, kontekstlar, kasbiy-pedagogik, tamoyil, komponentlar, ilmiy-metodik, aspektlar, tarkibi va tahlili.Аннотация
Oliy ta’lim muassasasida quyidagi fanlardan umumiy va noorganik kimyo kursining kasbiy-pedagogik
yo‘naltirilganligi, kasbiyligi, tuzilmaviy tarkibi va tahlili, ushbu ilmiy maqolada ana shu tamoyillar haqida fikr yuritilgan.
Mazkur fanlarni oliy ta’limda o‘rganish davomida talabalarda kimyoviy noorganik moddalar haqida tizimli tasavvurlar
shakllangan
bo‘lishi hamda ta’lim berish amaliyoti uchun muvaffaqiyat asos hisoblanadigan ilmiy-metodik fikrlash rivojlangan
bo‘lishi lozim.
Библиографические ссылки
Зайцев О.С. Методика обучения химии: теоретический и прикладной аспекты. – М.: Владос, 1999. – 384 с.
Зорина Л.Я. Системность – качество знаний. – М., 1976. – 64 с.
Минченков Е.Е. Научно-методические основы отбора содержания и структурирования школьного курса химии:
Автореф. дис. докт. пед. наук. – М., 1987. – 42 с.
Педагогика / Ю.К. Бабанский. – М.: Просвещение, 1988. – 478 с.
Подласый И.П. Педагогика. Т.1. – М.: Владос, 1999. – 576 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.