Aqli zaif o‘quvchilar bilan psixokorreksion ishlarda qo‘llaniladigan metodlar

Авторы

  • Nilufar Usmanova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15609644

Ключевые слова:

psixokorreksiya, aqliy rivojlanish, intellektual rivojlanishida orqada qolgan bolalar, psixologik yordam, korreksion pedagogika, individual yondashuv, rivojlantiruvchi metodlar

Аннотация

Ushbu maqolada aqliy rivojlanishida orqada qolgan bolalar bilan olib boriladigan psixokorreksion ishlarning
mazmun-mohiyati, ularning shaxsiy rivojlanishiga ko‘rsatuvchi ta’siri hamda ushbu jarayonda qo‘llaniladigan asosiy
psixologik metodlar yoritilgan. Maqolada korreksion ishlarning asosiy tamoyillari, mazmuni va bosqichlari batafsil ko‘rib
chiqilgan hamda amaliy tavsiyalar berilgan. Shuningdek, bu toifadagi bolalar bilan ishlashda individual yondashuvning
ahamiyati, tarbiyaviy va o‘quv muhitining roli haqida fikr yuritilgan

Биография автора

  • Nilufar Usmanova


    Alfraganus Universiteti Maxsus pedagogika
    Logopediya yo‘nalishi talabasi

Библиографические ссылки

Мамайчук И.И. Психокоррекционные технологии для детей с проблемами в развитии. – СПб.: Речь, 2006. – 400 с.

Ахметова Дания Загриевна, Горынина Вера Сергеевна, Орлов Григорий Владимирович. Дети с умственной

отсталостью в инклюзивной группе.

Митрофанов Иван Александрович. Методическое пособие.

Gardner, S. “Inquiry is No Mere Conversation (or Discussion or Dialogue): Facilitation is Hard Work.” Critical and Creative

Thinking: The Australasian Journal of Philosophy for Children, 3(2), 1995, pp. 38–49.

Gordon, W. Synectics: The Development of Creative. – New York: Harper and Row Publishers, 1961.

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Aqli zaif o‘quvchilar bilan psixokorreksion ishlarda qo‘llaniladigan metodlar. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15609644

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>