Aqli zaif o‘quvchilar bilan psixokorreksion ishlarda qo‘llaniladigan metodlar
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15609644Ключевые слова:
psixokorreksiya, aqliy rivojlanish, intellektual rivojlanishida orqada qolgan bolalar, psixologik yordam, korreksion pedagogika, individual yondashuv, rivojlantiruvchi metodlarАннотация
Ushbu maqolada aqliy rivojlanishida orqada qolgan bolalar bilan olib boriladigan psixokorreksion ishlarning
mazmun-mohiyati, ularning shaxsiy rivojlanishiga ko‘rsatuvchi ta’siri hamda ushbu jarayonda qo‘llaniladigan asosiy
psixologik metodlar yoritilgan. Maqolada korreksion ishlarning asosiy tamoyillari, mazmuni va bosqichlari batafsil ko‘rib
chiqilgan hamda amaliy tavsiyalar berilgan. Shuningdek, bu toifadagi bolalar bilan ishlashda individual yondashuvning
ahamiyati, tarbiyaviy va o‘quv muhitining roli haqida fikr yuritilgan
Библиографические ссылки
Мамайчук И.И. Психокоррекционные технологии для детей с проблемами в развитии. – СПб.: Речь, 2006. – 400 с.
Ахметова Дания Загриевна, Горынина Вера Сергеевна, Орлов Григорий Владимирович. Дети с умственной
отсталостью в инклюзивной группе.
Митрофанов Иван Александрович. Методическое пособие.
Gardner, S. “Inquiry is No Mere Conversation (or Discussion or Dialogue): Facilitation is Hard Work.” Critical and Creative
Thinking: The Australasian Journal of Philosophy for Children, 3(2), 1995, pp. 38–49.
Gordon, W. Synectics: The Development of Creative. – New York: Harper and Row Publishers, 1961.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.