Umumta’lim maktablarida informatika o‘qitish asosida ta’limni raqamlashtirishning metodologik asoslari

Авторы

  • Rakhmatilla Mamajanov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.16814612

Ключевые слова:

informatika, raqamli ta’lim, metodologik asoslar, didaktik yondashuv, raqamlashtirish, umumta’lim maktabi, raqamli kompetensiya, interaktiv o‘qitish, ta’lim texnologiyalari, elektron baholash, o‘qituvchi malakasi, masofaviy ta’lim, LMS platformalari, algoritmik tafakkur, raqamli muhit

Аннотация

Ushbu maqolada umumta’lim maktablarida informatika fanini o‘qitish orqali ta’lim tizimini raqamlashtirishning
metodologik asoslari tahlil qilinadi. Raqamli kompetensiyalarni shakllantirish, pedagogik texnologiyalarni uyg‘unlashtirish
va innovatsion yondashuvlar asosida raqamli ta’lim muhitini yaratish istiqbollari ko‘rib chiqiladi

Биография автора

  • Rakhmatilla Mamajanov


    Denov tadbirkorlik va pedagogika instituti
    texnika fanlari nomzodi, dotsent
    “Axborot texnologiyalari” kafedrasi mudiri

Библиографические ссылки

Ahmedov I.Z. Informatika taʼlimida innovatsion texnologiyalar. – Toshkent: Fan, 2020. – 184 b.

Anderson T., Dron J. Three generations of distance education pedagogy. – International Review of Research in Open

and Distributed Learning, 2011. – Vol. 12(3), pp. 80–97 .

Bahodirov S. Raqamli pedagogika asoslari. – Namangan: NamPI, 2023. – 132 b.

Mamaraimov Sh.Q. Taʼlimda AKTdan foydalanish asoslari. – Toshkent: Iqtisodiyot, 2022. – 164 b.

Mishra P., Koehler M.J. Technological Pedagogical Content Knowledge: A Framework for Teacher Knowledge. –

Teachers College Record, 2006. – Vol. 108(6), pp. 1017–1054.

Nazarov A.N. Informatika oʻqitish metodikasi. – Toshkent: O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi, 2019. – 176 b.

Qodirov A. va boshq. Masofaviy taʼlim texnologiyalari. – Toshkent: TDPU, 2020. – 158 b.

Rakhmonov B.B. Raqamli taʼlim tizimining nazariy asoslari. – Toshkent: Ilm Ziyo, 2021. – 212 b.

UNESCO. ICT Competency Framework for Teachers. – Paris: UNESCO, 2018. – 90 p.

Voogt J., Roblin N.P. A comparative analysis of international frameworks for 21st century competences: Implications

for national curriculum policies. – Journal of Curriculum Studies, 2012. – Vol. 44(3), pp. 299–321

Опубликован

2025-08-01

Как цитировать

Umumta’lim maktablarida informatika o‘qitish asosida ta’limni raqamlashtirishning metodologik asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(8). https://doi.org/10.5281/zenodo.16814612

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > >>