Umumta’lim maktablarida informatika o‘qitish asosida ta’limni raqamlashtirishning metodologik asoslari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16814612Ключевые слова:
informatika, raqamli ta’lim, metodologik asoslar, didaktik yondashuv, raqamlashtirish, umumta’lim maktabi, raqamli kompetensiya, interaktiv o‘qitish, ta’lim texnologiyalari, elektron baholash, o‘qituvchi malakasi, masofaviy ta’lim, LMS platformalari, algoritmik tafakkur, raqamli muhitАннотация
Ushbu maqolada umumta’lim maktablarida informatika fanini o‘qitish orqali ta’lim tizimini raqamlashtirishning
metodologik asoslari tahlil qilinadi. Raqamli kompetensiyalarni shakllantirish, pedagogik texnologiyalarni uyg‘unlashtirish
va innovatsion yondashuvlar asosida raqamli ta’lim muhitini yaratish istiqbollari ko‘rib chiqiladi
Библиографические ссылки
Ahmedov I.Z. Informatika taʼlimida innovatsion texnologiyalar. – Toshkent: Fan, 2020. – 184 b.
Anderson T., Dron J. Three generations of distance education pedagogy. – International Review of Research in Open
and Distributed Learning, 2011. – Vol. 12(3), pp. 80–97 .
Bahodirov S. Raqamli pedagogika asoslari. – Namangan: NamPI, 2023. – 132 b.
Mamaraimov Sh.Q. Taʼlimda AKTdan foydalanish asoslari. – Toshkent: Iqtisodiyot, 2022. – 164 b.
Mishra P., Koehler M.J. Technological Pedagogical Content Knowledge: A Framework for Teacher Knowledge. –
Teachers College Record, 2006. – Vol. 108(6), pp. 1017–1054.
Nazarov A.N. Informatika oʻqitish metodikasi. – Toshkent: O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi, 2019. – 176 b.
Qodirov A. va boshq. Masofaviy taʼlim texnologiyalari. – Toshkent: TDPU, 2020. – 158 b.
Rakhmonov B.B. Raqamli taʼlim tizimining nazariy asoslari. – Toshkent: Ilm Ziyo, 2021. – 212 b.
UNESCO. ICT Competency Framework for Teachers. – Paris: UNESCO, 2018. – 90 p.
Voogt J., Roblin N.P. A comparative analysis of international frameworks for 21st century competences: Implications
for national curriculum policies. – Journal of Curriculum Studies, 2012. – Vol. 44(3), pp. 299–321
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.