Ismlarning ma’noliligi va ularni o‘qitishda lingvopedagogik yondashuvlar

Авторы

  • Zayniddin Sanakulov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.16814743

Ключевые слова:

atoqli ot, ism, badiiy onomastika, ma’nolilik, lingvokulturologiya, konnotatsiya, pragmatika, til o‘qitish metodikasi.

Аннотация

Ushbu maqolada atoqli otlarning, xususan, ismlarning “ma’nolilik” tushunchasi lingvistik va pedagogik
nuqtayi nazardan yoritiladi. Tadqiqotda atoqli otlarning semantik va konnotativ xususiyatlari, ularning badiiy asarlardagi
vazifalari hamda talabalarga lingvokulturologik asosda o‘qitish imkoniyatlari tahlil qilinadi. Shuningdek, ismlarning ijobiy,
neytral va salbiy his-tuyg‘ular uyg‘otish xususiyati, tarixiy-madaniy kontekstdagi o‘rni va kommunikativ-pragmatik funksiyalari
ham o‘rganiladi. Maqolada mazkur xususiyatlarni pedagogik jarayonga integratsiya qilish bo‘yicha metodik tavsiyalar
berilgan.

Биография автора

  • Zayniddin Sanakulov


    F.f.f.dok. (PhD), dots., ChDPU

Библиографические ссылки

Cassirer, E. Sprache und Mythos. – Hamburg: Meiner Verlag, 1925.

Erdmann, K. O. Bedeutungslehre des Deutschen. – Berlin: De Gruyter, 1990.

Eis, G. Studien zur Namenkunde. – München: Beck, 1970.

Zayniddin Sanakulov. (2025). Fundamental Principles of Developing Students’ Linguistic Competence Through the

Use of Literary Names. Current Research Journal of Pedagogics, 6(05), 11–17. https://doi.org/10.37547/pedagogicscrjp-

-05-03

Z. I. Sanakulov. (2025). Badiiy nomlar vositasida talabalar lingvistik kompetensiyalarni rivojlantirishda yondashuvlar.

Inter Education & Global Study, 3(5(1)), 254–262.

Hilgeman, K. Einführung in die Onomastik. – Leipzig: VEB Bibliographisches Institut, 1985.

Jespersen, O. Language: Its Nature, Development and Origin. – London: Allen & Unwin, 1922.

Zonderegger, S. Namen und ihre Bedeutungen. – Zürich: Artemis, 1995.

Mann, T. Gesammelte Werke. – Frankfurt am Main: Fischer, 1960

Опубликован

2025-08-01

Как цитировать

Ismlarning ma’noliligi va ularni o‘qitishda lingvopedagogik yondashuvlar. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(8). https://doi.org/10.5281/zenodo.16814743

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 173 174 175 176 177 178 179 180 181 > >>