BO‘LAJAK MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTI TARBIYACHILARINING KREATIV FIKRLASH QOBILIYATINI LANDSHAFT DIZAYNI VOSITASIDA RIVOJLANTIRISH METODIKASI

Авторы

  • Zuxra Radjapova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14865516

Ключевые слова:

maktabgacha ta’lim tashkiloti, kreativ fikrlash, qobiliyat, landshaft dizayni, ijodiy fikrlash, rag‘batlantirish, tarbiyachi, maxsus metodik yondashuv, rag‘batlantirish imkoniyatlari.

Аннотация

Ushbu maqola maktabgacha ta’lim tashkilotining bo‘lajak tarbiyachilarida kreativ fikrlash qobiliyatini rivojlantirishda
landshaft dizaynining o‘rni va ahamiyatini tadqiq qilishga qaratilgan. Landshaft dizaynining ijodiy fikrlashni
rag‘batlantirish imkoniyatlari hamda bu jarayonni samarali tashkil etish uchun maxsus metodik yondashuvlarni ishlab
chiqish masalalari muhokama qilinadi.

Биография автора

  • Zuxra Radjapova

    Nizomiy nomidagi TDPU “Maktabgacha ta’lim pedagogikasi va psixologiyasi”
    kafedrasi pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), dotsent

Опубликован

2025-01-09

Как цитировать

BO‘LAJAK MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTI TARBIYACHILARINING KREATIV FIKRLASH QOBILIYATINI LANDSHAFT DIZAYNI VOSITASIDA RIVOJLANTIRISH METODIKASI. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(1). https://doi.org/10.5281/zenodo.14865516