Tibbiyot oliygohlarida “Nurlanishlarni moddalar bilan o‘zaro ta’siri” fanini o‘qitishning ilg‘or metodlari

Авторы

  • Baxtiyor Polvonov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14986252

Ключевые слова:

Nurlanishlar, moddalarda o‘zaro ta’sir, tibbiyot oliy ta’limi, o‘qitish metodlari, pedagogik texnologiyalar, innovatsion metodlar, laboratoriya ishlar, interaktiv usullar, ilmiy tadqiqot, o‘quv jarayoni.

Аннотация

Ushbu maqola tibbiyot oliy ta’lim muassasalarida “Nurlanishlarning moddalarga o‘zaro ta’siri” fanini o‘qitishning
metod va usullarini o‘rganishga qaratilgan. Tadqiqotda nurlanishlar va ularning moddalarga ta’siri haqidagi nazariy
va amaliy bilimlarni talabalarga samarali yetkazish usullari tahlil qilingan. Maqolada fanni o‘qitishda innovatsion metodlar,
zamonaviy pedagogik texnologiyalar va laboratoriya mashg‘ulotlarining ahamiyati ko‘rib chiqiladi. O‘quv jarayonida talabalarning
bilimini mustahkamlash uchun zamonaviy o‘quv vositalari va interaktiv usullarni qo‘llashning o‘rni ta’kidlanadi.
Tadqiqot davomida nurlanishlarning tibbiyotda qo‘llanilishiga oid amaliy natijalar taqdim etilib, ushbu fanni o‘qitishda
yuzaga kelgan muammolar va ularni hal etish yo‘llari taklif etiladi. Ushbu maqola o‘qituvchilar va talabalarga yangi pedagogik
yondashuvlar orqali fan o‘qitishni samarali tashkil etishga yordam beradi.

Биография автора

  • Baxtiyor Polvonov

    Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari
    universiteti Farg‘ona filiali “Тabiiy fanlar “ kafedrasi professori

Опубликован

2025-02-13

Как цитировать

Tibbiyot oliygohlarida “Nurlanishlarni moddalar bilan o‘zaro ta’siri” fanini o‘qitishning ilg‘or metodlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(2). https://doi.org/10.5281/zenodo.14986252

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > >>