Ta’limda gamifikatsiyaning etika va pedagogik tamoyillari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15141437Ключевые слова:
gamifikatsiya, ta’lim jarayoni, motivatsiya, bilim darajasi, ijtimoiy ko‘nikmalar, psixologik ta’sir, pedagogik tamoyillar, etika, o‘quvchilarning faolligi, ta’lim samaradorligi, individual yondashuv.Аннотация
Ushbu maqola gamifikatsiyaning ta’lim jarayonida qo‘llanilishi, uning o‘quvchilar motivatsiyasiga, bilim
darajasiga, ijtimoiy ko‘nikmalariga va psixologik holatiga ta’sirini o‘rganadi. Tadqiqotda gamifikatsiyaning pedagogik tamoyillari
va metodik asoslari ko‘rib chiqilib, bu metodlarning ta’limda o‘quvchilarni rag‘batlantirish va o‘qishga bo‘lgan qiziqishni
oshirishdagi o‘rni ta’kidlanadi. Maqolada gamifikatsiyaning samarali qo‘llanilishi o‘quvchilarning faolligini oshirib,
ular o‘rtasida sog‘lom raqobat va hamkorlikni rivojlantirishga yordam berishi, shuningdek, bilimlarni o‘zlashtirish jarayonini
sezilarli darajada yaxshilashi haqida ilmiy dalillar keltirilgan. Shuningdek, gamifikatsiyaning etika va psixologik jihatlari
ham tahlil qilinadi, bu o‘quvchilarning ta’lim jarayoniga sog‘lom va ijobiy yondashuvni ta’minlashda muhim rol o‘ynaydi.
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.