Globallashuv jarayonida o‘quvchilarning aksiologik kompetensiyalarini shakllantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15227650Ключевые слова:
aksiologiya, aksiologik kompetensiya, umumiy o‘rta ta’lim, umumiy o‘rta ta’lim tizimi, o‘quvchi.Аннотация
Ushbu maqolada globallashuv jarayonida yoshlarda aksiologik kompetensiyalarni shakllantirish masalasi
yoritilgan. Muallif globallashuv sharoitida yosh avlodni umumiy insoniy qadriyatlar asosida tarbiyalashning muhimligini
ta’kidlaydi. Pedagogikaning aksiologik yondashuvi orqali shaxsni gumanistik nuqtai nazardan rivojlantirish yo‘llari
o‘rganiladi. Tadqiqotda aksiologik kompetensiyaning nazariy asoslari va pedagogik vazifalari tahlil qilinib, ta’lim tizimida
uni joriy etishning usullari ko‘rib chiqiladi. Muallifning fikriga ko‘ra, bu yondashuv o‘quvchilarda axloqiy fazilatlarni shakllantirish
va ularni jamiyatning faol a’zosi sifatida rivojlantirishga xizmat qiladi. Shu bilan birga, maqolada ta’lim sifati
samaradorligini oshirish uchun innovatsion texnologiyalar va mediatexnologiyalarni qo‘llash zarurligi ham ko‘rsatilgan
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 29-noyabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi Jamoat xavfsizligi konsepsiyasini
tasdiqlash va uni amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-27-son Farmoni. https://www.lex.uz/uz/
docs/-5749291
G.M. Qajaspirova. Pedagogik lug‘at. Moskva, 2000-yil.
N. Sayidaxmedov. Yangi pedagogik texnologiya. Toshkent, 2003-yil.
Ishmuxamedov R.J. Innovatsion texnologiyalar yordamida ta’lim samaradorligini oshirish yo‘llari. (Akademik litsey va
kasb-hunar kollejlari o‘qituvchilari uchun uslubiy tavsiya). Toshkent, 2003-yil.

Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.