OMMAVIY MADANIYATNI BOLALAR XULQ-ATVORIGA TA’SIRINI PSIXOLOGIK SHARTLARI
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15640997Ключевые слова:
Ommaviy madaniyat, bolalar psixologiyasi, xulq-atvor, kognitiv rivojlanish, ijtimoiy identifikatsiya, taqlid, motivatsiya, emotsional holat, psixologik ta’sirchanlik, ijtimoiy moslashuv, psixologik shartlar.Аннотация
Ushbu maqolada ommaviy madaniyatning bolalar xulq-atvoriga bo‘lgan ta’siri hamda bu
jarayonda shakllanuvchi psixologik shart-sharoitlar tizimli va ilmiy asosda tahlil qilinadi. Tadqiqot doirasida
bolalarning kognitiv rivojlanish bosqichlari, ijtimoiy identifikatsiya jarayoni, taqlid asosidagi o‘rganish
mexanizmlari va psixologik ta’sirchanlik darajalari kabi muhim psixologik omillar atroflicha o‘rganiladi.
Shuningdek, ommaviy madaniyat vositalarining — xususan, televideniye, internet, ijtimoiy tarmoqlar va
ommaviy axborot vositalarining — bolalarning motivatsion-emotsional holati, xulq-atvorni boshqarish qobiliyati
hamda ijtimoiy moslashuv darajasiga qanday ta’sir ko‘rsatishi ilmiy asosda tahlil qilinadi
Библиографические ссылки
Бандура, А. Теория социального научения. Москва: Издательство «Психология», 2002.
Выготский, Л. С. Психология развития человека. Москва: «Педагогика», 1983.
Абдуллаева, Н. М. Влияние массовой культуры на формирование поведенческих моделей у детей. «Психология
и педагогика», 2015.
Мирзоев, Ш. М. Психологические особенности восприятия массовой культуры у школьников. «Вестник
психологии и педагогики», 2007.
Каримова, Д. Т. Роль социальной идентификации в формировании детского поведения под воздействием
средств массовой информации. «Психологический журнал», 2019.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.