Elektrotexnika va elektronika fanini o‘qitishning zamonaviy metodlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16781415Ключевые слова:
elektrotexnika, elektronika, interfaol metod, ZAKOVAT-QUIZ, amaliy mashg‘ulot, ta’lim texnologiyasi, talabalar faolligi, pedagogik innovatsiyaАннотация
Mazkur maqolada elektrotexnika va elektronika fanini o‘qitishda qo‘llanilayotgan zamonaviy pedagogik
yondashuvlar, xususan, interfaol metodlardan biri bo‘lgan “ZAKOVAT-QUIZ” texnologiyasi tahlil qilinadi. An’anaviy, faollashtirilgan
va interfaol metodlarning talaba faolligiga ko‘rsatadigan ta’siri solishtirilib, interfaol mashg‘ulotlarning samaradorligi
amaliy jihatdan asoslab beriladi. Maqolada talabalarning kognitiv va metakognitiv salohiyatini rivojlantirish, ularning
jamoada ishlash, tahliliy fikrlash, axborotni qabul qilish va uni qayta ishlash ko‘nikmalarini shakllantirishga yo‘naltirilgan
texnologiyalarning afzalliklari bayon etiladi. Amaliy mashg‘ulotlar mazmuniga “ZAKOVAT-QUIZ” elementlarini integratsiya
qilish bo‘yicha aniq takliflar va real dars ssenariylari taqdim etiladi
Библиографические ссылки
Khalikov A.A., Ortiqov M.S. Determining the depth of a rail defect from the signals of the electromagnetic flaw detector
// AIP Conference Proceedings. – AIP Publishing, 2023. – T. 2612. – № 1.
Курбанов Ж.Ф., Халиков А.А., Ортиков М.С. Параметры магнетизма, намагничивания и размагничивания
материалов и рельсовых плетей // Universum: технические науки. – 2019. – № 102 (67). – С. 81–83.
Халиков А.А., Ортиков М.С. Дефектоскоп для системы безопасности поезда на основе электромагнитных
методов. – 2021.
Курбанов Ж.Ф., Халиков А.А., Ортиков М.С. Устройства намагничивания и размагничивания рельсовых плетей
и их сравнительный анализ // Universum: технические науки. – 2019. – № 102 (67). – С. 78–80.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.