Raqamli texnologiyalarni maktabgacha ta’limda qo‘llashning ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14958238Ключевые слова:
raqamli texnologiyalar, maktabgacha ta’lim, bolalar rivojlanishi, salbiy ta’sirlar, shaxsiy ko‘nikmalar, ijtimoiy ko‘nikmalar, jismoniy faollik, raqamli asbob-uskunalar.Аннотация
Ushbu maqolada raqamli texnologiyalarning maktabgacha ta’limdagi o‘rni va ulardan foydalanishning
salbiy ta’sirlari tahlil qilinadi. Maqolada raqamli asbob-uskunalar, ilovalar va o‘quv dasturlarining bolalarning rivojlanishiga
ta’siri hamda pedagoglar va ota-onalar tomonidan raqamli texnologiyalardan ortiqcha foydalanish natijasida yuzaga keladigan
salbiy holatlar haqida ma’lumot beriladi. Shuningdek, bolalar uchun raqamli texnologiyalarning uzoq muddatli
samaradorligi, shaxsiy va ijtimoiy ko‘nikmalarni rivojlantirishdagi muammolar va jismoniy faollikning pasayishi masalalari
muhokama qilinadi. Maqolada raqamli texnologiyalarni maktabgacha ta’limda samarali va balansli tarzda qo‘llash zarurligi
ta’kidlanadi.

Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.