Raqamli texnologiyalarni maktabgacha ta’limda qo‘llashning ahamiyati

Авторы

  • Nargiza Kayumova Автор
  • Muzayamxon Omonxonova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14958238

Ключевые слова:

raqamli texnologiyalar, maktabgacha ta’lim, bolalar rivojlanishi, salbiy ta’sirlar, shaxsiy ko‘nikmalar, ijtimoiy ko‘nikmalar, jismoniy faollik, raqamli asbob-uskunalar.

Аннотация

Ushbu maqolada raqamli texnologiyalarning maktabgacha ta’limdagi o‘rni va ulardan foydalanishning
salbiy ta’sirlari tahlil qilinadi. Maqolada raqamli asbob-uskunalar, ilovalar va o‘quv dasturlarining bolalarning rivojlanishiga
ta’siri hamda pedagoglar va ota-onalar tomonidan raqamli texnologiyalardan ortiqcha foydalanish natijasida yuzaga keladigan
salbiy holatlar haqida ma’lumot beriladi. Shuningdek, bolalar uchun raqamli texnologiyalarning uzoq muddatli
samaradorligi, shaxsiy va ijtimoiy ko‘nikmalarni rivojlantirishdagi muammolar va jismoniy faollikning pasayishi masalalari
muhokama qilinadi. Maqolada raqamli texnologiyalarni maktabgacha ta’limda samarali va balansli tarzda qo‘llash zarurligi
ta’kidlanadi.

Биографии авторов

  • Nargiza Kayumova

    Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika
    universiteti Maktabgacha ta’lim fakulteti,
    Maktabgacha ta’lim pedagogikasi va psixologiyasi
    kafedrasi dotsenti

  • Muzayamxon Omonxonova

    Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika
    universiteti Maktabgacha ta’lim pedagogikasi va
    psixologiyasi yo‘nalishi 3-bosqich talabasi

Опубликован

2025-02-13

Как цитировать

Raqamli texnologiyalarni maktabgacha ta’limda qo‘llashning ahamiyati. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(2). https://doi.org/10.5281/zenodo.14958238