Kichik maktab yoshidagi zaif eshituvchi o‘quvchilarning dialogik nutqining xususiyatlari

Авторы

  • Mahzuna Qodirova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15264281

Ключевые слова:

frazali nutq, muloqot, suhbat, dialog, monolog, syujetli o‘yinlar, ijtimoiylashuv.

Аннотация

Ushbu maqolada kichik maktab yoshidagi zaif eshituvchi bolalarning dialogik nutqiy holati, dialogik nutqni
egallashning ahamiyati, zaif eshituvchi o‘quvchilarda dialogik nutqni rivojlantirish omillari, usullari hamda tegishli tavsiyalar
muhokama qilinadi

Биография автора

  • Mahzuna Qodirova


    Andijon davlat pedagogika instituti
    Maxsus pedagogika kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Демина А.В. Формирование диалогической речи слабослышащих учащихся во внеурочной деятельности: дис.

... канд. пед. наук. – М., 2004. – 78 с.

Боскис Р.М. Глухие и слабослышащие дети. – М.: Советский спорт, 2004. – 567 с.

Зикеев А.Г. Развитие речи слабослышащих учащихся (I–VI классы 2-го ж отделения). – М.: Педагогика, 2003.

– 90 с.

Речицкая Е.Г. Развитие младших школьников с нарушенным слухом в процессе внеклассной работы. – М.,

– 87 с.

Якубжанова З.М., Якубжанова Д.Б. Сурдопсихология. – Тошкент, 2011. – 87 с.

Выготский Л.С. Проблемы дефектологии. – М.: Просвещение, 1995. – 57 с.

Файзиева У.Ю. Нутқ ўстириш. Ўқув қўлланма. – Тошкент: Ўқитувчи, 2001. – 7 б.

Топольская Т.А. О понятии “диалог” в психологических исследованиях общения и консультативной практике //

Консультативная психология и психотерапия. – 2011. – С. 90.

Султонова Д. Агар фарзандингиз эшитмаса... // Bola va zamon. – Тошкент, 2006. – № 2. – С. 28–30.

Опубликован

2025-04-15

Как цитировать

Kichik maktab yoshidagi zaif eshituvchi o‘quvchilarning dialogik nutqining xususiyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(4). https://doi.org/10.5281/zenodo.15264281

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>