Chet tili intellektual va kasbiy rivojlanish kaliti
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15860568Ключевые слова:
chet tili, intellektual rivojlanish, motivatsiya, kognitiv jarayonlar, pedagogika, kasbiy ta’lim.Аннотация
Ushbu maqola chet tilini o‘rganishning intellektual, motivatsion va hissiy rivojlanishga ta’sirini tahlil qiladi.
Unda til o‘qitishning tarixiy o‘zgarishlari, kognitiv jarayonlar, motivatsiya hamda kasbiy yo‘nalishlarning ahamiyati ko‘rib
chiqiladi.
Библиографические ссылки
Bim, I. L. Metodika obucheniya kak nauka. – M.: Filomatis, 2004.
Galskova, N. D. Sovremennaya metodika obucheniya. – M.: ARKTI, 2003.
Kitaygorodskaya, G. A. Metodika intensivnogo obucheniya. – M.: MGU, 1986.
Kolker, Ya. M. Prakticheskaya metodika. – M.: Akademiya, 2000.
Krashen, S. Principles and Practice in Second Language Acquisition. – Oxford: Pergamon Press, 1982.
Lightbown, P. M., & Spada, N. How Languages Are Learned. – Oxford: Oxford University Press, 2013.
Passov, E. I. Osnovy kommunikativnoy metodiki. – M.: Russkiy yazyk, 1989.
Shcherba, L. V. Yazikovaya sistema i rechevaya deyatelnost. – M.: Editorial URSS, 2004.
Solovova, E. N. Metodika obucheniya: bazovyy kurs. – M.: Prosveshchenie, 2002.
Swain, M. “Three Functions of Output in Second Language Learning.” In Cook, G. & Seidlhofer, B. (Eds.), Principles
& Practice in Applied Linguistics. – Oxford: Oxford University Press, 1995.
Vygotskiy, L. S. Myshlenie i rech. – M.: Labirint, 1999.
Zimnyaya, I. A. Psikhologiya obucheniya inostrannym yazykam v shkole. – M.: Prosveshchenie, 1991
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.