МАKТАВGАСНА ТА’LIМDА ВОLАNING KITОВХОNLIK МАDАNIYАТINI SНАKLLАNTIRISНDА ОILА ВILАN HАMKОRLIKNING АHАMIYАTI
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14860927Ключевые слова:
maktabgacha ta’lim tashkilotlari, tarbiyachi, ota-onalar, bola, ta’lim jarayoni, natijaАннотация
Ushbu maqolada maktabgacha ta’limda bolaning kitobxonlik madaniyatini shakllantirishda oila bilan ishlash,
oilani maktabgacha ta’lim sohasiga jalb qilish, ushbu maqsadga erishish, maktabgacha ta’lim tashkiloti va ota-onalar
faoliyatini muvofiqlashtirish, shuningdek, maktabgacha ta’lim tashkilotlarida ota-onalarning o‘quv-tarbiyaviy jarayonda
faol qatnashishi va kitobxonlik madaniyatini oshirishni tashkil etishning nazariy-amaliy asoslarini yaratish, ilmiy-metodik
tavsiyalar ishlab chiqish va ularni amaliyotga tadbiq etish yo‘llari yoritilgan.
Опубликован
2025-01-09
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
МАKТАВGАСНА ТА’LIМDА ВОLАNING KITОВХОNLIK МАDАNIYАТINI SНАKLLАNTIRISНDА ОILА ВILАN HАMKОRLIKNING АHАMIYАTI. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(1). https://doi.org/10.5281/zenodo.14860927